Dit document beschrijft de minimale onderdelen die opgenomen moeten worden in de werkinstructies voor de digitale spoedmelding van de huisartsenspoedpost (HAP) naar de meldkamer.
Zorgverlener journey huisarts
In deze zorgverlener journey voor de huisarts is het werkproces voor huisartspraktijken in relatie tot ketenpartners beschreven. Tevens laat het de kansen voor digitale gegevensuitwisseling zien, doordat zaken die goed gaan, maar ook knelpunten in het werkproces worden benoemd.
Voorbeeld werkafspraken spoedmelding van HAP naar meldkamer
Dit document geeft een voorbeeld van werkafspraken die gemaakt kunnen worden bij de implementatie van de spoedmelding van HAP naar Meldkamer.
Procesanalyse Spoedmelding HAP naar Meldkamer
Deze procesanalyse is gemaakt om u inzicht te geven in het (mogelijke) werkproces nu versus het werkproces na implementatie. Inclusief pijnpunten. De procesanalyse kan u ondersteunen bij het maken van (nieuwe) werkafspraken met uw ketenpartner.
Toelichting werkgroepsessies implementatiewerkgroep
Welke onderwerpen zijn relevant om met uw werkgroep rondom implementatie van digitale gegevensuitwisselingen te bespreken? In dit document leest u welke onderwerpen sowieso relevant zijn om met elkaar te bespreken en activiteiten aan te koppelen.
Zorgverlener journey Huisartsenspoedpost
In deze zorgverlener journey voor de huisartsenspoedpost (HAP) is het werkproces voor HAP-personeel in relatie tot ketenpartners in de acute zorg beschreven. Tevens laat het de kansen voor digitale gegevensuitwisseling zien, doordat zaken die goed gaan, maar ook knelpunten in het werkproces worden benoemd.
Voorbeelden werkafspraken Spoedeisendehulp-terugkoppeling naar ambulance
Er zijn verschillende voorbeelden van werkafspraken over de Spoedeisendehulpterugkoppeling. Deze voorbeelden zijn van koplopers: zorgaanbieders die deze bericht uitwisseling beproefd hebben.
Procesanalyse Spoedeisendehulp-terugkoppeling naar ambulance
Deze procesanalyse is gemaakt om u inzicht te geven in het (mogelijke) werkproces nu versus het werkproces na implementatie. Inclusief pijnpunten. De procesanalyse kan u ondersteunen bij het maken van (nieuwe) werkafspraken met uw ketenpartner.
Zorgverlener journey SEH
In deze zorgverlener journey voor de SEH is het werkproces voor SEH-personeel in relatie tot ketenpartners in de acute zorg beschreven. Tevens laat het de kansen voor digitale gegevensuitwisseling zien, doordat zaken die goed gaan, maar ook knelpunten in het werkproces worden benoemd.