Op dinsdag 22 september, van 15.30 tot 17.00 uur, organiseren we weer een online netwerktafel over de spoedeisendehulpterugkoppeling naar de ambulance, bericht 12 uit de Richtlijn Gegevensuitwisseling acute zorg.
De netwerktafel is interessant voor zorgaanbieders die willen starten met de implementatie, al bezig zijn met de invoering of het bericht inmiddels in gebruik hebben genomen. Ook voor ROAZ-regio’s, RSO’s en andere regionale samenwerkingsverbanden biedt deze bijeenkomst een waardevolle gelegenheid om kennis en ervaringen uit te wisselen.
Aanmelden
Wilt u niet zo lang wachten en zou u nu al even willen sparren? Neem dan contact met ons op per mail.