Op dinsdag 6 oktober, van 15.30 tot 16.30 uur organiseren we een netwerktafel over de digitale spoedmelding van de huisartsenpost (HAP) naar de meldkamer. Het gaat hierbij om bericht 21 uit de Richtlijn Gegevensuitwisseling acute zorg.
Veel zorgaanbieders zijn momenteel bezig met de implementatie van dit bericht. Tijdens de netwerktafel praten we u bij over de laatste ontwikkelingen. Daarnaast is er volop gelegenheid om ervaringen uit te wisselen over de implementatie en het gebruik van het bericht in de dagelijkse praktijk. De netwerktafel is relevant voor zorgaanbieders, maar ook voor ROAZ-en, RSO’s en andere regionale samenwerkingsverbanden.
Aanmelden
Heeft u in de tussentijd al vragen of wilt u even sparren? Neem dan contact met ons op!